zondag 18 december 2011

De zenuwen

Op 1 december sloegen bij mij de zenuwen toe. Al twee jaar ben ik met deze rally bezig, maar gedurende deze twee jaar was de werkelijk start nog een eind weg. Op 1 december realiseerde ik me dat het nu wel heel dichtbij komt en er moet nog héééééééél veel gebeuren. Nou ja, dat dacht ik, in de praktijk valt het wel mee; de auto is er klaar voor, mijn tas is gepakt, mijn spulletjes liggen klaar en het papier werk is gedaan (alleen wachten we nog op het visum voor Soedan). De zenuwen zijn alweer aardig tot rust gekomen.

Ik ben benieuwd of ze nog terugkomen, zo op de dag voor de start? Je kruipt in je eigen bed en de volgende ochtend staat Renger voor de deur: 'We gaan!' 'Waar naar toe?' Naar KAAPSTAD!

3 opmerkingen:

  1. Goed bezig Pim,

    vind het nu al leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er tof uit,
    Succes mannen!

    Groet van Ward

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hanslap@worldonline.co.za1 januari 2012 om 13:19

    Kijk uit voor de oversteek van Saoudi naar Sudan, zie een hut te krijgen (is niet duur) want anders lig je op het dek gedurende de oversteek die zo'n 16 uur duurt en tussen de jurken die spugen en een enorme rotzooi maken. Pas op je auto en inhoud want ze stelen als de raven daar.
    We hebben die tour in 2010 gemaakt. Ga naar onze website als je geinteresseerd bent. capetown2amsterdam.com

    BeantwoordenVerwijderen